czwartek, 5 lutego 2015

Plotę chodniki

Czas troszeczkę wprowadzić zmian w mojej działalności. Aby wyjść naprzód nie tylko swoim potrzebom kupiłam bawełniany sznurek i plotę...chodniki. Tym razem na drutach ale będą i na szydełku. Będą także w innych kolorach. Ten pierwszy, klasyczny jest w sam raz do mojej łazienki. Kolor jasnobeżowy.
Właściwie idealny do każdego wnętrza.



 Oczywiście w dwie sekundy od położenia chodniczka znalazł się na nim Ignacy :) "O nowy chodniczek dla mnie...dziękuje".

Na drutach kolejny, w warkocze. Jest ciut szerszy od poprzedniego.



Pozdrawiam serdecznie. Dorota
 

16 komentarzy:

  1. Chodniki świetne, bardzo mi się podobają:) ..a Ignacy dobrze wie, co dobre!:) Pozdrawiam Ciebie i Pana Kota:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwia. Ciekawa jestem jak robi się z takiego sznurka, chyba nie jest to łatwe. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super chodniki, a kot wie, że nowy wytwór rąk pańci trzeba wypróbowac', pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. A kot myśli : "to wszystko dla mnie pańcia robi!" Dorotko, a nie bolą Cię palce gdy tak dziergasz tym sznurkiem? To chyba mało elastyczne tworzywo.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się i pomysł i wykonanie. A możesz zdradzić z jakiego sznurka ?

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem pełna podziwu i zauroczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny chodniczek też bym się do niego przytuliła:) Koty widzą co dobrehehhehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny chodniczek. Właśnie taki koc zaczęłam robić, ale z wełenki.
    Chcę zrobić chodniczek dla siostry. Czy mogę "ukraść pomysł". Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda,super.Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego piątku i całego weekendu:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny chodniczek,też taki bym chciała. Pozdrawiam serdecznie. Kasia-mazurskie pasje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam... szczerze podziwiam :) I wszystkiego dobrego w dniu imienin :D

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne ,ale żal kłaść na podłogę /chyba że dla Ignaca

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Szczególnie ten z warkoczem - położyłabym go sobie w salonie i...nie śmiałabym na niego nastąpnąć nogą!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze. Negatywne również cenię.